Av mitt-eget-krypin - 23 juli 2012 20:50

Idag har jobbat väldigt lugn dag men trött vart man men har dammsugit och pärlat samt lagat mat . Det var min dag det och nu är man inne på sista veckan sen semester en heeel vecka tjohoo ;) . Men det blir trevligt det också ja nu ska man väl gå och sova ska upp tidigt imorgon men då slutar man tidigt härligt, då blir det en sväng på stan med en kompis trevligt :)

Av mitt-eget-krypin - 22 juli 2012 21:32

Ett år sedan Utöya och Oslo dåden så hemskt och så många ungdomarna som fick sätta livet till, det är så tragiskt. Har sett på minneskonserten nu de haft på tv.

Idag har jag varit effektiv bakat bullar på morgonen varit på stan shoppat och fikat , cyklat hem och lagat mat och pysslat,funderat på livet i stort jaja så kan det vara nu tror jag att jag ska t mig något till kvällsfika :) . Imorgon ska man upp och jobba men det blir skoj sista veckan nu skönt :) Sen har man semester tjohoooo

Av mitt-eget-krypin - 5 maj 2012 18:46

har inte varit på min tursida direkt först fick jag punka på min nya cykel sen när jag cykla på den gamla ramlade jag och slog upp hela knät men jag hade hjälm som tur var och det hade ju kunnat vara värre och sen när jag fick hjälp med cykeln så visade det sig att jag fått fel däck då jag handlade trots att jag skrivit upp ordentligt vad jag skulle ha. Sen så köpte jag ett busskort och när jag skulle använda det var det spärrat och sen då jag åkte från jobbet m bussen kom jag på att jag glömde nycklarna där hahaha . Ja de kunde varit mycket värre mdn i veckan ska jag fara till vår huvudstad tjohooo :) det blir ju kul iallafall och nu slappar jag på de är ju lördag kväll så ;)

Av mitt-eget-krypin - 1 maj 2012 20:41

och ledigt inte helt fel vara ledig mitt i veckan , idag har varit en effektiv dag jag har ätit en härlig frukost , rensat garderoben och burit vinterkläder till förrådet för nu är våren här :). Sen har jag ätit lunch varit på långpromenad i 2,5 timme sen hem och laga mat laxhamburgare och ungsrostade grönsaker med räkor och sås och middagssällskap . Då min cykel fått punka men var för svårt och laga så får lösa det på annat sätt, sen har jag pysslat ett armband och nu är jag rätt trött haha. Igår var de lugnt åt middag på en resturang med en kompis mkt mkt gott där ska äta fler gånger sen for vi och kolla majbrasan som resten av stan ;) var häftigt och se uppvisning av breakdance vilken kondition de måste ha. Imorgon blir de jobba hela dagen sen hem äta och så ska jag gå på dubbelpass på gymmet :)

Av mitt-eget-krypin - 1 april 2012 13:16

April idag och jag har lurat en av mina kompisar mkt nöjd att någon gick på det och riktigt aprilväder är det för de snar hallå våren , vart tog du vägen ? Och på torsdag åker man hem trevligt trevligt :) fira påsk hemma få se vad man hittar på för något :). I helgen har man haft fullt upp varit ute och ätit och sen igår och såg Hunger Games mkt bra film alltså så nu ska jag börja läsa böckerna :) idag har jag tvättat och jobbar på städa men det är så tråkigt fast de ¨åste ju göras de också :)

Av mitt-eget-krypin - 25 mars 2012 18:16

Snart är de uppe i 400 inlägg ;) och status här är att jag vart på gymmet från söndags till torsdags, ledig för att städa på fredag så gick jag dit på ett danspass igår hej Elefanten som jag är men kul skulle gå idag med men känner mig trött , hängig och ont i örat så har paus buhuu och imorgon ska jag ta ledigt lr inte imorgon men boka ledigt för resa senare i vår och se Veronica Maggio igen , nöjd tjej? JA :) och imorgon blir de middag på stan med en komis mkt trevligt sen på tisdag kanske man kan gå på gymmet ska då definitivt dit på onsdag haha. Skyller tröttheten på sommartiden man blir som lite seg och imorgon ska jag förhoppningsvis fixa en sak håll tummarna att de går som jag vill :) hoppas kan man alltid , nä nu ska jag pyssla lite tror jag kanske ett armband lr två :) och idag har man tvättat, haft kompisbesök, gjort plättar mkt mkt gott :) Vi hörs de som läser , lämna gärna en liten kommentar är ju som nyfiken vem som läser ;)

Av mitt-eget-krypin - 17 mars 2012 16:08

våren är på god väg att anlända hit :) så jag har kollat på cyklar för jag ska införskaffa mig en ny racercykel eller rättare sagt en tantcykel ;) och idag har jag städat, varit på stan med en av de bästa kompisarna och hon kommer hit ikväll och en till kompis därav städningen ;) sen har jag baka kladdkaka med choklad och nu har jag gjort sallad och köttet är i ugn trevlig lördag :) och jag sitter här och lyssnar på musik mkt härligt :) skönt med helg och ladda batterierna särskild då de känns som man är lite förkyld men det känns då bättre än imorse men vi får se vars de leder ikv ska vi ha en riktig tjejkväll godis,glass dricka TROCADERO, nostalgi, snacks, spel och surr ;) taggad haha men de blir trevligt :) och imorgon ska jag tvätta mina snygga byxor jag handla igår och vi var in där idag men skynda därifrån för vi var rädd att någon i affären skulle lura oss att handla mera haha ;) men jag gillar den affären nu faktiskt :) nä nu kanske maten är klar sen ska jag vänta på folket :) Ha en bra helg

Av mitt-eget-krypin - 17 mars 2012 10:25

förkyld, snorig , hosta är statusen jag som ville gå på gymmet men icke sa nicke , har känt att det var på väg i några dagar så de blir till och ta de lugnt får ju fin besök ikv :) trevligt dags och baka och städa har ju bra musik som sällskap och jag är sugen på äta på en god restuarang här i staden men ingen som nappar än iallafall ;) jaja nu ska de bakas :)